واسه خودم نوشتم!

یکروز گفتم یک سال با تمام اتفاقایی که بود! امروز می گم راضیم,راضیم از این که قاطی یک بازی(از روزه اول گفتم بچه گانه) نشدم ! راضییم که کم نذاشتیم ! امروز که می گم بسه! هیچی کم نذاشتیم همه چیو مرتب کردیم و حالا می گیم ۱۰ روز! از روزه اول دنباله مجرم نبودیم!‌فقط خواستیم برنده باشیم! امروز هستیم بیخیاله همشون!خوشحالم از اینکه دیدم فرهاد جای جاش چقدر مرده! راضیم از اینکه اونقدر رک بودم جواب "نمی دونم" بشنوم!! همه این جریان تموم شد! همه چی سره جاش از طرفه ما درست نشسته بود که قرار شد تموم شه! خوشحالم چون تو یک جریانه احمقانه ام برندم! چون ضرری نه خودمون دیدیم نه گذاشتیم کسی ببینه! از کله جریاناتو اتفاقاو صحبتا و مشغله ذهنی تو این همه وقت ناراحت نیستم! چون نشون دادیم هیشکی مثه ماها نیس! اونقدر قشنگ بازی کردیم که نه مسخره بشیم نه بزاریم از طرفه ما ها چیزی بشه! نه لیلی به لالای کسی بزاریم نه بزاریم کسی از طرف ما کسه دیگه رو اذیت بکنه!نه منت سره کسی داریم نه ناراحتیم از تمام این چیزا! فقط می دونم قرار شد تموم بشه!همیشه همه راهه درستو غلطو می دونن مسله سره راه درسته! راضیم که راهه درستو انتخاب کردیم! اینا رو فقط واسه خودم نوشتم! هیچکسم نفهمید! فقط واسه خودمو این شهرآشوب! فقط!

-ازحرفی که زدم خوشم نیومد! واسه همین خط کشیدم!