عاشورا!

سرما و بسته بودنه بعضی جاده ها و مسئله بنزین رو عاشورای امسالم تاثیر گذاشته بود!تنوع اقوام به چشم نمیومد!خبری از دسته های جنوبی و عزاداری با ریتمای عربی یا ترکا با اون سبک خاصشون نبود.............. اطراف حرم تقریبا یک عزاداریه بومی رو تجربه می کرد!  این واسه مشهد که تو اینجور مراسما تقریبا خلاصه ای می شد از رسومات جاهای مختلف زیاد جالب نبود!! اینجا مشهد است! مکانی با سالانه ۱۳ میلیون زائر!........... لباس شخصیم بازم زیاد بود! به نظر بعده شلوغیایه پاکستانو تروره بوتو اینجام زیاد کنترل می شد! همش یاده سالی که بمب گذاشته بودنو عکساش که از کوچیکی یادم بود میفتادم!................... به هرحال لذت داشت با اینکه یه چیزایی انگار کم بود!

- رسومات بجا نیومد ایندفه درویش خان نیومد!(شعر شد!)

- خودم می دیدم پیشرفت داشتم!..........شاید فوتوبلاگ را انداختم! ولی نه به این زودیا!

 

تاسوعا!

عاشورا تاسوعا رسمه انگار با درویش خان اطرافه حرم به امیده دیدنه چیزای جور وا جور پرسه بزنیم! نکات جالب امروز لباس شخصیا بودن که یکی داشت کیفی و تجسس می کرد به خاطر خطر بمب گزاری! یکیم با بیسیم شاکی نسبت به دقیقا از موضوعی که داشتیم عکس می گرفتیم ( یک بادکنک فروش تو فضای عاشورا!) بادکنکاشو ترکوندن و اجازه ندادن ادامه بده............

دیده تاریخی!

بعضی وقتا آدم فک می کنه این تاریخ عجب مقصره!!

امداد غیبی!

دانشگاه آزادم مثله کامپیوتر ما باگاز کار می کنه!.............حرفمو پس گرفتم! خیلیم عالیه!............. اینم پس گرفتم!.......... اصلا به من چه!

از هیجانه این خبر کلی آدرنالین ترشح شد! کلیم پیامه تبریک!( اینم ترشح شد!) 

الان ما چرا adsl نداریم؟!

صدایی گر شنیدی صحبت سرما و دندان است!

به علت اینکه این کامپیوتر ما به نوعی با گاز کار می کنه ترجیح دادیم به خاطر حفظ منافع ملی تو این سرمای سوزناک ( یعنی خفن!) اینجا چیزی ننویسیم! همچنان اون عذاب وجدان پست قبلی حکم فرمایی نیز می کند!

- برای اولین بار با سرعت ‌B تو همچین هوایی عکس گرفتم! ساعت ۱۰ شب! مثل مرد!

وجدان خفن!

اصولا آدم هرکاری بجز درسو پروژه می کنه عذاب وجدان می گیره! الان گرفت!

تروره بوتو!

عمدا گذاشتیم ۳ روز عزای عمومی تموم بشه تا تاثر خود را از کشته شدن خانم بوتو در کشور دوست,همسایه, کریکت باز, مهربان, جنگجو, خفن, تندرو, افراطی, دارای سوخت هسته ای, انتقال دهندهی گاز به هند, دعوت کننده از مجید جلالی! , از شمال به افغانستان, دارای آب و هوایی........ (یکی منو بگیره!) قویا اعلام کنیم! "بی نظیره" پاکستان را کشتند!