گلشیفته فراهانی 2!

 همه چی تو مملکت امکان داره!!باید بخندی! اصلا بعید نیست این خبر نیاز به تکذیب نداشته باشه!!
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۳۰/۰۵/۸۷‬

""خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) :درپی اقدام گلشیفته فراهانی برای بازی در یک فیلم هالیوودی، خروج وی از کشور ممنوع شد.در همین رابطه یک منبع آگاه به ایرنا گفت:گلشیفته فراهانی بازیگر زن سینمای ایران که پیش از این در فیلم سنتوری ایفای نقش کرده بود ،به دنبال بازی در فیلم آمریکایی‪ Body of Lies‬در کنار بازیگران هالیوود چون لئوناردو دی کاپریو و راسل کرو و کارگردانی رایدلی اسکات ، پیشنهاد جدیدی را برای بازی در یک فیلم هالیوودی دریافت داشت.این منبع آگاه تاکید کرد: گلشیفته فراهانی روز سه شنبه برای بررسی این پیشنهاد تازه عازم هالیوود بود که در فرودگاه از سوی دستگاه‌های ذیربط با حکم ممانعت از خروج مواجه شد.با آنکه شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیگران ایرانی برای بازی در فیلم های خارجی موظف به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند ، با این حال وزارت ارشاد تا این لحظه در برابر خبر بازی گلشیفته فراهانی در یک فیلم خارجی و ممنوع الخروج شدن وی موضعی اتخاذ نکرده است.""

گلشیفته فراهانی!

تو فیلم body of lies ریدلی اسکات بازی کرده کناره دی کاپریو و راسل کرو! تو trailer فیلمشم دو جا تصویرشو نشون می ده که کناره دی کاپریو !

                                                                                                  

آیدین آغداشلو

جمعه بعدازظهر آیدین آغداشلو اومده بود مشهد, آدم جالبی بود! حتی منی که زیاد از نقاشی سردر نمیاوردم جذب صحبتاش بودم.جزو سخنرانیایی بود که همه داشتن گوش می کردن!نادر بودنه هنرش و اونطور که به نظر می رسید نادر بودنه شخصیتش همه سالن به سمت خودش کشیده بود ,هر از چند گاهیم باخنده هاش جو و عوض می کرد و دوباره بحث و ادامه می داد. برنامه زیر نظر آفرینشهای هنری آستان قدس بود,نمی دونم ارشاد چقدر نقش داشت رو این قضیه ولی بی محلی ارشاد تو اینجور چیزا همیشه وجود داره!

                                             

وب سایت آیدین آغداشلو

ویکی پدیا آیدین آغداشلو

المپیک۲!

جذابترین فردی که الان پکن رفته عادل فردوسی پوره! پیش بینی وضعیت ایران تو المپیک کار سختی نیست مثل همیشه منتظر یک پدیده ایم که خدا یه استعداد خفن بهش داده باشه! تنها تیمی که فکر کنم المپیک قبل هم می گفتن برنامه ریزی داشته تکواندو که فردا داره عازم می شه! البته منکر تیم بسکتبالم نمی شم به هرحال اولین باره بعد از کلی سال به صورت TEAM یک تیم از ایران داره شرکت می کنه و این خودش خیلییه!و کلا این چند ساله از لحاظ مدیریت و اتحاد تیمی از خیلی از ورزشهای تیمی جلوتر بودن.جالبه که خود سایت المپیکم تو توضیحش درباره ایران می گه تا ساله 2000 در تاریخ المپیک(یعنی 776 سال قبل از میلاد مسیح!!) ایران فقط تو رشته های کشتی و وزنه برداری مدال آورده!که از 2000 به بعد تکواندو که این روند و از بین می بره.یک نگاهی به لیست ورزش های المپیکم می تونه آب سردی رو حرفای پر تب و تاب علی آبادی و صحبت های برنامه ریزی 4 ساله و ... قبل از المپیک باشه. 

المپیک

تو سنه 1۴ سالگی چیکار می کردی؟! می تونستی تو المپیک باشی حروم شدی! توماس دیلی

مشتاقانه منتظر نتایج تیم بسکتبالم!

viva zapata!

دوبلش که دوبله زمان شاهه بازی ام که خوب مارلون براندو و آنتونی کویین! مهمتر از همه وسترنه! جدیدا فهمیدم علاقه شدیدی به وسترنای اون دوران دارم!

                                 

                                                   

روزه خبرنگار!

من یه مدته دوربین ندارم,الان تقریبا 10 روزه که توی خبرگزاری ایسنا بهم دوربین قرضی دادن و بیشتر دارم اونجا می رم. تجربه جالبیه,سرو کار داشتن با چیزی به اسم خبر و همنشینی با خبرنگار اونم از نوع دانشجو!دنیای جالبی دارن خبرنگارا,آدمایی که باید ذهن تحلیلگر داشته باشن و از یک طرف خصوصیات خاص! البته اینجا بیشتر به مسائل بومی رسیدگی می شه و مثل خیلی چیزای دیگه تحلیل اتفاقات کشور تو تهران مرکزیت داره اما از طرفی همیشه توجه ویژه به خراسان به خاطر دلایلی که تقریبا واضحه, بوده و هست و اخبار خبرنگار این ناحیه پیگیری شده,تقریبا به همین دلیلم هست که روزنامه های قدس و خراسان با اینکه دفتر های مرکزی تو مشهد دارن,در کل کشور پخش می شن و متقابلا بین یک روزنامه محلی یا کشوری بودن سردرگم موندن!

بهانه ی این حرفا فرداست که روزه خبرنگاره و جالب بودن برخورد با این قشر و دیدن خصوصیاتشون و در عین حال خط قرمز ها حتی تو برخی مسائل بومی.