شب یلدا

مهم نیست !دوستان که هستن...............ولی تصور کن, همه فامیل که تا حالا نشده همه سره یک سفره باشن,سره یک سفره طولانی....دورتادور........همه از سرو کول هم بالا می رن....... و تو داری انار تعارف می کنی!

                               

به یاده محمد اناری "امپراتور انار درگذشت"

می گذرد کاروان

-درس:پروزه ها تموم شد!send شد!

-ورزش:امکانات حرفه ای نمی دن,نتیجه حرفه ای می خوان!بعد رضازاده رو حلوا حلوا می کنن!

-انتخابات:این همه کاندیدا!با کلی عکس بی خود!یارو زنه یک جوری عکس گرفته بود که حلقش معلوم شه!!!!!

-خانواده:خاله جون با اینکه تصویر نداری!ولی دستت درد نکنه.

-سینما:eyvallll داره فیلمایی میاد که گلشیفته فراهانی توش بازی می کنه!

-موسیقی:دربه در دنبال آهنگ محمد نوری که می گه:ما برای آنکه ایران,خانه ی خوبان شود خونه دلها خورده ایم..خونه دلها خورده ایم......می گردم!

-خدا عمرشون بده که باغ مظفر رو ساختن!آدم از بی کاری در میاد!

 -۲۱ یکی از اون فیلما چاپ شد!

 

نور بلای آسمانی!

کلی با شوق و ذوق 36 تا عکس با زحمت گرفته بودم!خون دل خورده بودم!ولی آخرش خودمم مثل فیلمش سوختم!آی سوختم............ اگه 10 تاشم درست ظاهر بشه  جشن می گیرم!از دست این اقای Zenit!


اختراع غضنفر:چراغ قوه خورشیدی!

می لنگه+لطفا نیت کنید!

خیلی بی خیال شدم!می دونم یک جای کار داره می لنگه......من قول داده بودم به خاطر مشکل شخصی که داشتم!حداقل سال اول دانشگاه و درست درس بخونم!......نمی دونم,شکی درش نیست که بزرگترین ایراد از خودم بوده ولی.......شرایط اصلا مطلوب نیست!نمی خوام باورم بشه با اینکه ۲ ماه بیشتر نگذشته من ناراضیم!یعنی من یک سال از عمرمو به خاطر اینجایی که الان توش وایسادم تلف نکردم!........اشتباه نشه!من همیشه گفتم,تو سخت ترین شرایطم می تونم زندگی کنم,حتی تو کارتون!ولی برام مهمه کیا دورو برم باشن!ایراد من از مسولینه دانشگاست تا خودم!......یعنی شرایط برای ایجاد علاقه و انگیزه فراهم نیست!آدم باید احساس پیشرفت بکنه!که نمی کنه!.........من احساس پسرفت می کنم!یعنی احساس می کنم دارم روز به روز بی خیال تر می شم!که نباید بشم !........................دوای درد این لنگیدن دست خودمه!یعنی باید سعی کنم وابسته نباشم!حالا که شرایط اینطوریه رو پای خودم وایسم!...........شاید یکی از دلایلیم که رفتم موهامو اینقدر کوتاه کردم همین بود!همین بود که به خودم یاد بدم که بتونم واسه چیزای مهم تر از یک چیزایی بزنم!تقریبا می شه گفت این کار هیچ دلیله دیگه ای نداشت!....پس قدم اول رو برداشتم......................بی خیالی بسه! 

تنها کاره مفیدی که هفته قبل کردم این بود که بالاخره با مهدی زایمان کردیم!!!!به آرزوی سه سالمون رسیدیم و اولین فیلم کوتاه ۲ دقیقه ایمونو با کمک یکی از بچه های دیگه ساختیم!برای اولین بار بد نبود,ولی جونمون در اومد!....................لطفا نیت کنید!(اسم بچمونه!)

هندستون!

تا بخوای تو شهر می تونی ماشینایی پیدا کنی که به قول اینجاییا چخ چخیه!!(از اون کلمه هایی که هزارتا معنی توش نهفتست!).......... ولی تا حالا سوار این مدلیش نشده بودم!یک مرد سیاه اهل بندرعباس با دستایی پر از خالکوبی!!آخره دست فرمون!......تا درو بستم یکدفعه با ته لهجه عربی گفت:یواششش!!!انگار که از ده تا فحش واسش بدتر بود!............ماشینشو مثل لنج درست کرده بود! هرچی که یاده دریا می انداختش چسبونده بود به ماشینش!............پس حق داشت شاکی شه!!.........کلی هم دلش از دست این شهرآشوب پر بود!اینقدر که فکر می کرد زندانیه!تبعید شده  برکینافاسو!!.............خداییش حق داشت,دنیای اون کلی با این جماعت فرق می کرد!...........................................ماهی رو از آب بگیری فیلش یاده هندستون می کنه!!(ایول ضرب المثل!)

سنبم پرزور شده!

این بار می خوام تند بنویسم!چون عصبانیم

جرم من اینه که به جای یک مشت دختر و پسره کودن! که فرق بین هرجایی رو با هر کاری نمی دونن..........رو بازی می کنم ,یعنی اگه ببینم یکی ناراحته ,همون طوری که اگه یک هم جنس خودم ناراحت باشه اونو می خندونم!سعی می کنم از دلش در بیاد!.............بعد به آدم می گن جرمت خندست!خنداندنه!..........کارتت و بده!...........دیروز برام اتفاقی افتاد که اگه فردا هرجای دنیا تعریف کنم همه می زنن زیر خنده!پس من مجرمم ):....................ببخشید همه حسودی می کنن!!!!ولی اینا اصلا مهم نیست مهم اینه که...........

خر لنگ معتل هش!!!!..........دوستان لطف کردن از هزار و یک لاشخور مرده خورتر,هر گزافه گویی خواستن کردن و حرف مفتشون رو اول نجوییدن!........کافر همه را به کیش خود پندارد!.....آخه کفتارای بدبخت!من اگه دنبال الواتی بودم ..........بابا بسه!از شیر گرفتنتون به خدا!شما ها قاپ قمار خونه اید.......همه کاره های هیچ کاره فکر می کنن اگه حرف نزنن میگن لالن !نه بابا زبون دارین ,زبون گاو!..........اگه می خواستم حرف بارتون کنم الان از گنج قارونم بیشتر شده بود!.........پس بفهمین پشت سره کی چی می گین......................شما ها هم شدین رفیق؟؟

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد..................باز جای شکرش باقیه!این ۲ روز که ناراحت بودم دوستای واقعی رو شناختم.............همونایی که به جای تیکه پرونی و لودگی سعی کردن تو این دو روز کمکم کنن تا از دلم دربیاد ....شده با یک کلمه!شده با یک بی خیال! همونایی که با اینکه می دیدن شاید دارم می خندم ولی می دونستن دارم سعی می کنم ناراحتیم و پنهون کنم...............من به این دوستام افتخار می کنم.ممنونم

این مطلب رو فقط واسه خودم نوشتم.که شاید اگه فردا از این شهرآشوب رفتم و خواستم سری به این یکی شهر آشوب بزنم یادم بیفته کیا تو مکتب خونه دور و برم بودن ...........همین!

عیادت کسالت آور!

می دونم تنبل شدم.......................به قول آقای ساده مثل درویش(واسه همین عیادت کسالت آور) ؛باید بتونم خود درمانی داشته باشمپس شروع میکنم اهدافم رو  دونه دونه میارم روی کاغذ ..........هنوز یه چیزایی کمه یعنی تلاش برای رسیدن به اهداف!