امروز!

خوشحالیم از ریختن ترس تو پذیرفتن مسئولیته و وحشتم از اخلاقام و زود عصبانی شدنام و وقتی که عصبانیی باعث آزار دیگرانی. 

کثیفه ریشو!

احتراما به استحضار می رساند وحشت از حرف دیگران نیست رفیق! من ریشمو دارم تا بهش پناه ببرم! تا وقتی که تو آیینه خودمو نگاه می کنم یادم بیاد بیحوصلم از دیدنه خود رفیق!

آخرین پست درویش

درویش خان با چهار صد و چهل و هفتمین پستش وبلاگشو می بنده! بچه دبیرستانیی که وقتی خیلیا دنباله آی دی درست کردن و چت تو کافی نتا بودن وبلاگش گوشه ی خیلی وبلاگای معروف بود!


*نویسنده ساده مثل درویش و برای خیلیها مثال می زنم!

شک تو تصمیم!

یک مشکلی که تو خودم و خیلی آدمای دوروبرم می بینم مسئله تصمیم گیریه! یا شک بعده هر تصمیم!به نظر شرایط جامعه یا دورانی که ما توش بودیم و داشتیم بزرگ می شدیم طوری بوده که خانواده ام نمی تونسته به دنیای اطراف خیلی اعتماد کنه و مجبور بوده به جای ما هم تصمیم بگیره, این سبک بزرگ شدن باعث شده که در مقابله نظره خیلیا به نظر خودمون شک کنیم. این قضیه خیلی اتفاق می افته که تو یک جمع همه منتظرن یک نفر تصمیم بگیره و حالت مردد بودن برای گفتن نظر یا تصمیم وجود داره! اونی که تصمیم می گیره لقب مغرور و اونی که شک کرده تو نظره خودش لقب متواضع رو با خودش اینور اونور می بره! درحالی که اونی که جرات تصمیم داره نه قراره آدم مغروری باشه و نه اینکه ترس از گرفتن تصمیم معنی تواضع رو پیدا می کنه! مقداریشم می تونه ترس از نتیجه تصمیم باشه.

جلسه معارفه ناصرخان!

ناصرخان امروز مشهدی شد! ابومسلم و کلا فوتبال مشهد اونقدر پتانسیل داره که مربیای بزرگ بخوان که توش کار کنن. بخصوص بعد از حرفای خداداد درباره مشهدی ها و جریان بازی پیام و ابومسلم ,این قضیه اثبات شد که مشهدیا تو فوتبالم طاقت همو ندارن و غریبه نوازیشون بهتره! درست مثل این بحثی که  تو سطح ملی مربی خارجی با دانش بهش اعتماد بیشتر می شه تا مربی داخلی با دانش,این قضیه تو ابعاد کوچکتر تو مشهدم صدق می کنه! ناصر حجازی گفته که منصوریان احتمالا دستیارشه و رییس ابومسلمم گفت که والا ابومسلم قرار نیست استقلالی بشه! نکته جالبم اینکه ناصرخان مشهدی از ۲۵ تا ۲۹ آبان ماه جزو ۱۰ نفرییه که از طرف AFC از کل آسیا دعوت شدن تا بهترین بازیکن آسیا رو انتخاب کنن و از الان مدیرای ابومسلم تاکید کردن که اون چند روز ناصرخان قهر نکرده!

                               

جمجمه!

وقتی یکی بهم گفت کناره جمجمه وایسادم باور نکردم! اینجا میدان قائم بود! یعنی یکی خیلی وقت ها پیش وسط شهر مرده بوده!

               

ایرانسل!

ایرانسل کلا برای تقویت پشتکاره آدم چیزه خوبیه!