اخراجیها+ ده نمکی

درسته خیلی وقته از اکران اخراجیا می گذره ولی جدیدا همه به من می گن دیدیش! منم می گم آره! خیلی مزخرفه!...........این فیلم و زمان جشنواره هم دیدم ولی اون موقه شاید به خاطر جو جالب سینما درست نفهمیدم چقدر مزخرف بود! البته اونجام گفتم به درد نمی خره! ولی نه به این حد الانم! اونجا تو جو سینما و دعواها بودم!.................... یک کمدی جنگی اونم از ده نمکی! که کمدی بودنشم اصلا ربطی به ده نمکی نداره! چون همش کلامیه! خودش می گه از فرهنگ شفاهی و شوخی های مردم در طول جنگ گرفنه! به قول یکی موبایلشو گذاشته کنارشSMSخونده فیلم نامه نوشته! لیلی با من است هم کمدی جنگی بود! ولی اون کجا و این کجا ! درسته که طنز اون محیطی بود ولی حداقل آدم می خندید!( هیچ معنی نداره وقتی امین حیایی میره بچه که شیمیایی شده رو برداره کاری کنه بیننده بخنده! یا وسط تیر بارون! یا ساختن صحنه های چندشی انتهای فیلم چیزی نیس که بخواد بهش افتخار کنه٬می خوای وحشت جنگ و ببینی برو اوایل "نجات سرباز رایان" و ببین!) ...........حالا ده نمکی هرچقدر می خواد تو وبلاگش ذوق کنه  که یک و نیم میلیارد یا دو میلیارد! من خودم فیلمی  که مخاطب خاص داشته باشه رو بیشتر ترجیح می دم تا اینکه عامه پسند باشه! به قول مجله چل چراغ :"ساده انگاری و عوام گرایی تبلیغ شده در فیلم برآیند جامعه ای است که همین چندماه پیش در خلسه مردانگی شوکت در سریال نرگس غوطه می خوردند و یک ماه بعد سی دی غیرمجاز بازیگرش را دست به دست می گرداندند" .......با این وضعیت کم فروخته! ارزشه یک فیلم به میزان فروشش نیست!

س.ح!(مخفف اسمش بود!)

از دست دادن اصلا جالب نیس! به خصوص اگه این از دس دادن از طریق مرگ باشه! به هر حال مهمون ناخوندهی پست قبلی بعده ۴ روز خدافظی کرد!......................

بچه سرراهی!

دیدم صدا گربه میاداا!!! الکی الکی صاحابه بچه گربه شدیم! البته هنوز چشاش باز نشده ولی خوب نرسیده از ما بیشتر تحویلش می گیرن!(حسه حسودی نبودا! من راضیم!)

  

جدیدا احساس می کنم یک فاکتور اضافی به اسم زمان وجود داره!!

۵۰ سالگیت مبارک larry!

۵۰ سال اجرای شوی تلویزیونی اصلا شوخی نیست!این یعنی ۵۰ سال جلوی خفن ترین آدمای دنیا (از هر شاخه ای)بشینی و کم نیاری! رشته ی کلام از دستت در نره و نزاری کسی طفره بره!۵۰ سال update باشی و از همه مهمتر ۵۰ سال ماندگاری ! این یعنی تو خفن ترین آدم دنیایی!................................پاواراتی:«هر آدمی که برای مصاحبه، در مقابل لری کینگ می‌نشیند انگار روی صندلی داغ نشسته است.»(که اسم صندلی داغ خودمونو از رو این کش رفتن)

50yeras,LARRY KING

عاقبت ۱۵ نفر در روز پانزدهم!

 دوباره تیتره خبر(البته مدتیه عادت کردیم تیتر اول اخبار باشیم!)شک جهانی آزادیه ۱۵ نظامی........به اینکه آخر کی برنده این جریان بود و یا به لحن احمدی نزاد تو کنفرانس خبری کاری ندارم,ولی اینکه به قول خودمون کف جهان برید جالب بود! surprise! کردن جهان می تونه یک هنر جدید باشه(هنر نزده...)! چون خیلیا تو دنیا اخباره ایرانو به این امید دنبال می کنن که به یک چیزه جالب برسن! در اینکه حق رو باید گرفت و حل این مسله بدون درگیری باید انجام می شد شکی نیست! ولی بحران و تنش جهانی علیه ایران طی این جریان, قبل از حل مسله موضوعیه که نمی تونه جالب به نظر بیاد!

                             

مصاحبه!

محمود دولت آبادی یکی از نویسنده های محبوبمه,از مصاحبه جدیدش تو مجله چها چراغ خوشم اومد! به یک چیزی که اونجا اشاره می کنه اینه که به نسله ما(شاید قبل ما!) خورده می گیره که آدمه استواری که بهش تکیه کنین توش وجود نداره! که مصاحبه گر می گه آدمایی مثه شاملو,اخوان ثالث,و خوده شما تو نسل شما !