روبرتودونادونی و ایتالیامون!

بااینکه "مارچلو لیپی" نیست و از "دونادونی" زیاد خوشم نمیاد اما ایتالیا هنوز اونقدر ستاره داره که لذتشو ببری! وقتی زیدان نباشه فرانسه هیچ حقی نداره!........... ایتالیییییا!ایتالیا!ایتالیا!ایتالیا!

             

فیلم زنجان

الان فیلم قضیه دانشگاه زنجانو  دیدم. اینجام یه چیزایی یکی از دانشجویای اونجا از ماجرا نوشته.

پیغام بچه کوچیکه!

 تو کالسکه وقتی همینطور لم داده و پستونک به دهن,مامانه از کنارت ردش می کنه بهت زل می زنه! انگار زیره لب داره می گه خاک تو سرت که بزرگ شدی!حال کن زندگی رو!

گذشته!

زمانهایی می شینی و به این فکر می کنی که یک داستان قضایاش از کجا شروع می شه! همینطور هی مرور می کنی و مرور می کنی! مثل یک داستان کتاب یا نوشته!

آمریکا و ملتش!

این انتخابات آمریکا شاید از نونه شب واجب تر باشه! ولی مردم آمریکا اینقدر غیرقابل پیشبینی هستند که همه فقط منتظره اینن که چه اتفاقی می افته! همین شرایط که هلاری کلینتون به خاطر زن بودن و جامعه سنتی, از انتخابات کنار می کشه می تونه دلیل کاملا قانع کننده ای باشه که مردم امریکا بخاطر سیاه بودن و اسم حسین وسط اوباما بهش رای ندن! اصلا همین که توی یک نگاه حزبی درصدی از طرفدارای هلاری برن سراغ جمهوری خواهها خودش پیش بینی تصمیم مردم آمریکا رو سخت تر می کنه! البته همین کاندیدا شدنه اوباما به عنوانه یک آمریکاییه سیاه و نیمه مسلمان درحالیه که مثلا تو کشور خودمون هیچ وقت یک بهایی رییس جمهور نمی شه و یا یک شیعه توی عربستان جانشین پادشاه تلقی نمی شه! درهرصورت پیگیریه این قضیه به اندازه ی انتخابات داخل کشور اهمیت داره چون انتخاب مردم اونور دنیا می تونه تاثیر مستقیم تو زندگیه اینوردنیایی ها بزاره!

                    

رفتن امپراتور

مملکتی که رئیس فدراسیونش آدمه پپه ای مثل کفاشیان باشه!علی آبادی مسئولی باشه که حاضره کفاشیانو به عنوان حساس ترین پست ورزشی کشور انتخاب کنه! علی کریمی بر اساس حکم مستقیم احمدی نژاد و سیدحسن خمینی بخشیده بشه! تیم ملیش با زامبیا بازی کنه!و..... درست ترین کار اینه که قطبی تو اوج محبوبیت کناربره تا خللی تو اسطوره ی امپراتور وارد نشه,حتی به قیمت اینکه ناراضی بودنه خانوم یروم رو از زندگی تو ایران بهانه کنه تا مبادا کسی فکراین نکنه که خودش ناراضیه! احتیاج نداره که حتما اثبات بکنه چقدر اوضاتون وحشتناکه,مثل خیلی از ایرانیای خارج کشور یک احساسه تعلقی نسبت به اینجا داشته که بعد از رو برو شدن با واقعیت متوجه شده که حقیقت چقدر با تصوراتاش مغایرت داره. یکشنبه بعد از رفتنش حتما تو فرودگاه گریش می گیره نه اینکه چون چیزیرو بدست نیاورده یا وظیفه ای و انجام نداده چون درقبال محبوبیت و موفقیت کسب شده مجبوره چیزایی رو از دست بده .قطبی شاید تو دیده خیلیا وماها یک برنده باشه اما از دیده خودش یک بازنده می شه که مجبوره اون تخیلات و تعلقاتو از ذهنش پاک بکنه!  

دامن!

برنامه شب شیشه ای و مثلث رضا رشیدپور با هم قاطی شده و "مثلث شیشه ای" شروع شده! اینطوریاست که دست به دامن youtube می شویم!