خدابیامرز موبایلم!

یازده دو صفر! دلم هوای چراغ قوه ات را کرده! آن بدن از آرنولد سفت ترت! آن استحکامه از برج پیزا مستحکم ترت! فدای صفحه کلید از پره مرغ نرم ترت!! کجایی ای مرد؟!

                                 

خداداد در کشتی

نفوذ خداداد همینقدر که وسط کشتی راه آهن خراسان و گاز مازندران تو سالن راه آهن و با وجود آدمایی مثل:مراد محمدی, حاجی زاده, غلامرضا محمدی(سرمربی کشتی آزاد) و ... لیدرا, تماشاگرارو سیخ می کنن تا خداداد و تشویق کنن!

         

مکان خلاصی غزال!

شکل زیر جایگاه ویژه ورزشگاه ثامن مشهد, جایی که تیر خلاص غرال اینجا بهش خورده!شماره"1" جایگاه مربوط به تلویزیون و صدا و سیما و همونجایی که ضرب و شتم شروع شده. "2" قسمتی به اسمVIP  که جای مدیرای باشگاهها و مسئولین رده بالاست که با شیشه پوشیده شده تا صدایی منتقل نشه! "3" جایگاه ویژه خبرنگاراست. "4", بهش جایگاه می گن که مربوط به مهمانهای دعوتی یا بازیکنای مصدوم و مربیای اخراج شده.... است.  یکی از مسائل اینه که موقع کتک کاری خداداد باید تو قسمت شماره 2 می بوده و خبرنگار شیرازی تو قسمت شماره 3! ولی هرجفتشون تو قسمت شماره 1 کتک کاری کردن و از پله اونجا هم خبرنگاررو پایین انداختن! کلی از اون روز در مورد اسطوره ساختن و نبود ظرفیت تو بازیکنای فوتبال و الگوی جوانان و .. صحبت شده که حوصلشو ندارم و فقط خواستم تصویری از محل کتک کاری اینجا بزارم!

                           

دادسرای جرایم اینترنتی

دادسرای ویژه جرایم اینترنتی کلی جذابه! اولین جذابیتش اینه که می شه فعلا خلاف کرد! خلافی که نوع خلافش معلوم نیست چون چیزی رو می شه به عنوان تخلف محسوب کرد که به موجب اون قانونی وجود داشته باشه که لایحه جرایم اینترنتی هنوز تصویب نشده! پس هم ما آزادیم خلاف! کنیم و هم از طرفی آزادی هست که بدون قانون نامعینی چیزی به اسم فیلتر وجود داشته باشه! کلا آزادی دو طرفست! جذابیته نوع دومش اشتغال زاییشه! که بهرحال تعیین جرایم و بررسی و این قبیل کاراش نیروی متخصص می خواد! جذابیت نوع سومش اینه که هر روز یک چیز جدید میاد از اون طرفم یک جرم جدید میاد بعد تا قانونش تو داخل تصویب شه که بر اساس اون کسی و مجازات کنن کلی می شه خلاف کرد! این برای تقویت لذتی که تو خلاف هست خیلی موثره!

بابا

بابا اخلاقای جالبی داره, امروز که خونه بود بناها رو آورد سره سفره خودمون تا همه سره یک سفره غذا خورده باشن.

شاپاهولیسم+فوتوبلاگ

یک سری بیماریا مدرنن! معمولا با ایجاد یک تکنولوژی جدید امکان داره بیماریی مرتبط با اون تکنولوژی هم متولد بشه! یک بیماریه جدید شاپاهولیسمه! که هیچ ربطی ام به تکنولوژی نداره! کلا افراط تو خرید و استفاده نکردن از جنسه خریداری شده رو بهش انگار شاپاهولیسم یا اونیومانیا می گن! که مدرنیشم مربوط به سال ۱۹۱۵است! خرید آدامس یکی از اون شاپاهولیسمای مزمنه!

فوتوبلاگ آرتوش دات کام .

توجه از نوع رابطه!

اسمشو میشه گذاشت مرحله گذار! یه چیزایی شبیه همون مرحله گذر تو شیمی!(احتمالا دارم درست می گم!) مرز بین دنیای بزرگی و کودکی! تو این دوران کاملا می تونی ببینی که این آدم بزرگا همون بچه هایین که وسایله بازیشون عوض شده! همه چی و رابطه می بینن! حتما باید تو ایده آل ذهنشون باشی! به این باور رسیدن که همه چی رابطست! تا دیروز اگه با بچه های محلشون گروه داشتن امروز با افرادی که در ارتباطن گروه دارن و خارج ار اون حلقه قرار نیست کسی مهم تلقی بشه! ارتباط یعنی اینکه باید یک راهی از کانالهای زیر زمینی به فرد مورد نظر ختم بشه! این آدم گنده ها ماشینای بچگیشون بزرگتر شده! بهت از جهتی نگاه می کنن چون تو با یکی از بچه محلشون رابطه داری! نه اینکه چون تویی! این گنده گنده ها فقط به رابطه هاشون دلشونو خوش می کنن! پشتشون به رابطه هاشون قرصه!